Jak rozpatrujemy reklamacje
Zależy nam na Twoim zadowoleniu
Dążymy do zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta i spełnienia jego oczekiwań. Poważnie traktujemy wszelkie obawy i reklamacje oraz współpracujemy z klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów. Zachęcamy naszych klientów do wyrażania opinii i robimy wszystko, aby naprawić sytuacje, z których mogą nie być w pełni usatysfakcjonowani.
Nasza procedura rozpatrywania skarg pozwala nam rozwiać Twoje obawy i sprawdzić wszelkie dodatkowe informacje, które od Ciebie otrzymamy, aby szybko i skutecznie rozwiązać problem. Przestrzegając ustrukturyzowanego procesu rozpatrywania skarg, stale ulepszamy nasze usługi i zapewniamy skuteczną komunikację z naszymi klientami.
Jak złożyć reklamacje?
Aby złożyć reklamację, można wysłać do nas wiadomość e-mail na adres [email protected].
Możesz skontaktować się z nami od poniedziałku do piątku, od 08:00 do 17:00 (CET) pod tymi numerami, obsługa klienta w języku polskim:
+44 14 3830 5041
+48 22 263 92 98
+49 30 2000 42077
Ponadto podczas rozmowy telefonicznej z agentem obsługi klienta, możesz poprosić również o przekazanie sprawy do przełożonego. Aby zapewnić ochronę danych osobowych, nasi pracownicy poproszą Cię o zweryfikowanie Twojej tożsamości poprzez udzielenie odpowiedzi na kilka pytań.
Kiedy składasz reklamacje
Przestrzegamy naszej procedury rozpatrywania skarg, aby zapewnić szybkie i skuteczne rozwiązywanie wszystkich obaw.
Po złożeniu reklamacji możesz oczekiwać:
Rozpatrzenia reklamacji w sposób terminowy, skuteczny i sprawiedliwy.
Rozpatrzenia reklamacji przez doświadczonego pracownika.
Pisemnego potwierdzenia w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania reklamacji.
Odpowiedzi udzielonej na piśmie.
Ostatecznej decyzji w ciągu 15 dni roboczych od otrzymania przez nas Twojej reklamacji. W niektórych przypadkach może być konieczne wydłużenie tego terminu do 35 dni, aby zapewnić dokładne zbadanie sprawy. Będziemy jednak informować Cię na bieżąco i dołożymy wszelkich starań, aby rozpatrzyć reklamację tak szybko, jak to możliwe.
Szczegółowych ustaleń dotyczących Twojej sprawy, w tym środków i działań podjętych w wyniku reklamacji.
Aktualizacji dotyczących postępów w sprawie, jeśli nie będziemy w stanie udzielić satysfakcjonującej odpowiedzi w określonym terminie.
Informacji o odpowiednich organach, do których możesz się zgłosić, jeśli nie jesteś zadowolony z naszej ostatecznej decyzji.
Jeśli nie jesteś usatysfakcjonowany z naszej decyzji
Oto, co możesz zrobić…
W przypadku pytań związanych z TransferGo Lithuania UAB:
Jeśli jesteś klientem biznesowym i nie jesteś usatysfakcjonowany z naszej decyzji, możesz zwrócić się do sądu na Litwie.
Jeśli jesteś klientem indywidualnym i nie jesteś usatysfakcjonowany z naszej decyzji, możesz postępować zgodnie z zasadami określonymi przez ustawodawstwo litewskie.
Aby wysłać skargę do Banku Litwy, możesz:
– Wysłać list na adres Totorių g. 4, 01121 Wilno
– Wysłać e-mail na adres [email protected]
– Skorzystać z systemu Banku Litwy
– Reklamację można złożyć w Banku Litwy lub za pośrednictwem sieci FIN-NET dostępnej w linku: https://finance.ec.europa.eu/consumer-finance-and-payments/retail-financial-services/financial-dispute-resolution-network-fin-net_en.
W przypadku skarg dotyczących TransferGo LTD:
Jeśli jesteś uprawniony (konsumenci, mikroprzedsiębiorstwa, małe organizacje charytatywne i małe fundusze powiernicze) i reklamacja nie została rozwiązana lub nie przekazaliśmy Ci listu z ostateczną odpowiedzią, możesz skontaktować się z Rzecznikiem ds. usług finansowych w ciągu 6 miesięcy.
Oto jak się z nim skontaktować:
– Napisz do Rzecznika ds. usług finansowych, Exchange Tower, London E14 9SR.
– Zadzwoń pod numer 0800 023 4 567 lub +44 20 7964 0500 (jeśli dzwonisz spoza Wielkiej Brytanii)
– Wyślij e-mail na adres [email protected]
– Więcej informacji znajdziesz na stronie www.financial-ombudsman.org.uk
Jeśli żadne z powyższych Cię nie dotyczy dołożymy wszelkich starań, aby ponownie rozpatrzyć Twoją reklamację sprawiedliwie i obiektywnie.