Konto wielowalutowe

Dla pieniędzy bez granic

Dzięki natychmiastowym, darmowym przelewom między kontami, nasze kompleksowe konto wielowalutowe umożliwia wysyłanie i odbieranie płatności międzynarodowych, przechowywanie sald w wielu walutach, wymianę walut na koncie i wiele więcej.

Wysyłaj, odbieraj i wymieniaj
z jednego globalnego konta

Zaprojektowane, by wyeliminować zbędne formalności i wysokie koszty zarządzania międzynarodowymi finansami, wielowalutowe konto TransferGo oferuje prostotę, elastyczność i realne korzyści w jednym.

Salda w wielu walutach

Przechowuj i zarządzaj GBP, EUR, PLN i RON — wkrótce dostępnych będzie jeszcze więcej walut. Odwiedź nasze strony dotyczące kont walutowych, aby dowiedzieć się więcej.

Zalety przelewów między kontami

Odkryj natychmiastowe, bezpłatne przelewy na inne konta wielowalutowe TransferGo. Bez danych bankowych, bez dodatkowych kroków. Po prostu kliknij i gotowe!

Ekskluzywna wymiana walut w aplikacji

Skorzystaj z aktualnych kursów walutowych i wymieniaj waluty pomiędzy saldami na swoim koncie.

Dlaczego warto wybrać konto wielowalutowe TransferGo?

Dzięki możliwości korzystania z IBAN-ów zarówno z UE, jak i Wielkiej Brytanii, nasze globalne konto to idealne rozwiązanie dla każdego, kto regularnie wykonuje lub otrzymuje płatności zagraniczne, zarządza środkami za granicą, często podróżuje — lub po prostu uważa więcej niż jedno miejsce za swój dom.

Spraw, aby Twoje pieniądze działały lepiej

Dzięki wyjątkowo niskim opłatom, konkurencyjnym kursom wymiany oraz darmowym przelewom między kontami nasze konto walutowe to naprawdę opłacalne rozwiązanie.

Zarządzaj wieloma walutami z Wielkiej Brytanii

Możesz przechowywać, otrzymywać i wymieniać do czterech walut na swoim koncie — nasza usługa płatnicza umożliwia przelewy do ponad 160 krajów.

Doświadcz natychmiastowych przelewów

Gotowy na nowy poziom szybkości? Międzynarodowe płatności są nie tylko wygodne, ale i natychmiastowe — a przelewy do innych użytkowników konta wielowalutowego TransferGo realizowane są od ręki.

Zadbaj o bezpieczeństwo na poziomie bankowym

Twoje pieniądze są chronione na każdym etapie dzięki najnowocześniejszym zabezpieczeniom i protokołom bezpieczeństwa.

Spełniamy wszystkie wymogi regulacyjne, więc każda transakcja jest bezpieczna aż do momentu wypłaty.

Skontaktuj się z zespołem wsparcia klienta

Jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować pomocy, nasz zespół wsparcia jest szybki, profesjonalny i mówi w dziewięciu językach!

Często zadawane pytania

Jak otworzyć konto wielowalutowe?

Założenie konta jest szybkie i proste.

Przejdź na naszą stronę rejestracji i postępuj zgodnie z instrukcjami. Przygotuj dokument tożsamości, ponieważ będziemy musieli zweryfikować Twoją tożsamość (to standardowa praktyka w przypadku wszystkich dostawców usług finansowych, która pomaga utrzymać bezpieczeństwo naszej platformy).

Jakie waluty są dostępne na koncie wielowalutowym TransferGo?

Obecnie oferujemy cztery waluty: GBP, EUR, PLN i RON, a wkrótce pojawią się kolejne.

Z każdego salda możesz wysyłać pieniądze, odbierać płatności i wymieniać waluty.

Czy są jakieś opłaty za posiadanie wielu walut?

Nie, przechowywanie dowolnej liczby walut jest darmowe. Opłaty są naliczane tylko podczas realizacji transakcji — i zawsze są określone z góry.

Jak wymieniać waluty na koncie wielowalutowym?

Wymiana walut jest prosta. Wejdź na swoje konto w aplikacji lub przez stronę internetową i wybierz 'przelicz’ w saldzie waluty, którą chcesz wymienić.

Zobaczysz aktualny kurs wymiany i kwotę, którą otrzymasz. Jeśli Ci to odpowiada, potwierdź transakcję.

Jakie są kursy wymiany i opłaty za przewalutowanie?

Chodź kursy wymiany mogą się zmieniać, TransferGo oferuje jedne z najlepszych stawek na rynku.

Wysokość opłat zależy również od wybranej metody płatności (np. przelewy pomiędzy kontami TransferGo są bezpłatne).

Jak będą przetwarzane moje dane osobowe?

Twoje bezpieczeństwo i ochrona to dla nas priorytet. Aby uzyskać szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami: dpo@transfergo.com